初三“黑馬”曝光22條考場技巧

每次考試結束後,總聽聞有同學超常發揮,成爲黑馬,一騎絕塵。但也有很多同學平時學習很刻苦很努力,可一到考試考出嘅成績都唔應想。到底系邊度標煙呢?點樣才能再次避免出現這種情況呢?今天就來聽老師和有經驗嘅同學講一講:
小編總結出大考黑馬嘅22個切實可行、立竿見影嘅小技巧,相信喺唔久後嘅考試中,呢啲小技巧就能幫助你提高分數甚至超常發揮!

1、選擇題做完就填答題卡

這系針對考試會有答題卡嘅考生,爲避免非智力因素失分,一般每門一做完選擇題就填答題卡。這時填答題卡心態較平靜,唔曉因爲驚住時間唔夠而出現塗寫錯位嘅情況。
考試成績嘅好壞往往與考試嘅心情有關,所以我哋實行要調節好自己嘅考試心情。
零舍系剛開始嘅狀態,利用一些小嘅技巧如做完試題就填塗答題卡等,咁樣可以避免喺收屘時間較緊嘅情況下因匆忙而塗錯、塗串或系冇塗完而造成遺憾。

2、考前睇相關資料轉換思維

考英語語文前至好樣睇補習資料,並唔系要記住乜嘢知識點,而系讓大腦提前入局。
而物理、數學試卷對一些學生來說比較驚青,建議睇幾道典型例題,可驅使自己入局,效果唔錯。
考試肉緊,這系很正常嘅事幹,考試唔肉緊,就唔正常了。但系唔能過度肉緊,嗰樣會給自己很大嘅壓力唔利于水平嘅發揮。可以和同學聊一傾偈,說說話放松一下。

3、遇事都往好處想

睇大題時,先唔想該點做,只系睇它如何表述,甚至跟自己說“這題我識做,第一問認真睇就做得對”,讓自己有一個平和嘅心態答題。
就系系弱科,我哋也要知足常樂,我只要把識做嘅都做上,喺一場考試中把會嘅都做對其實就系很好嘅發揮了。
時刻給自己打一打氣,阿Q一下,咁樣把對自己嘅期待放低一些,心態就平穩了,也就高興了,這可以使得思路更順暢,而超水平發揮也就很正常了。

4、別睇他人做題嘅速度

考場上唔好左顧右盼,觀察人哋做題嘅進度,萬一人家比自己快,會給自己壓力。
喺考場上和比較慣熟嘅老師、同學可以主動打個招呼。一般老師都會像老友似地回以微笑,這可以緩解肉緊嘅情緒。
這一些方法和措施都系很有助于調節考試心態與考試情緒嘅。
有心理學家研究證明,人喺平穩嘅平穩或系心情高興嘅時候,智商最高,情商也唔錯,更容易發揮出自己嘅高水平來。

5、考試中嘅作文可從試卷中揾靈感

做題好似交朋友,每一道試題好似一位陌生嘅朋友,你第一次見他,或許唔識得他,但透過我哋嘅聯想和遷移可以揾到與其有關嘅其他題目,咁樣好似我哋要了解一個人先了解他周圍嘅朋友都系。
物以類聚,人以群分,咁樣就會把問題得到解決。實行要注意能夠一次做對嘅題目(一次正確率),唔好指望第二次,更唔能寄希望于收屘嘅檢查。

6、答題遇困難要鎮靜,巧用考前5分鍾

這個問題系涉及考試策略與方法嘅,對于每一學科嘅考試,我哋都應分有自己嘅考試策略和答題風格。
即考試時間嘅規劃,答題嘅原則,遇到問題時嘅心理谂住與應對方法、如何調整自己嘅答題方案等等。
計劃唔如變化快,我哋嘅計劃要隨著試題嘅難易程度隨時調整,目嘅系喺有限嘅時間裏有質有量地完成每一道試題。
要隨機而動,喺發卷後嘅5分鍾裏,要先浏覽一下第二卷嘅試卷結構和試題嘅分布、難易程度等等,初步制定出本試卷嘅答題計劃和答題順序。
先易後難,先熟後生,這就要充分利用這5分鍾,做很好嘅規劃。只有咁樣,才唔至于把難度較大嘅先做而浪費了時間和精力。

7、保持平常心

保持平常心就系喺合理計劃前提下有步驟巴辣嘅一道一道嘅把試題有條唔紊地高質量完成嘅一種答題境界。
喺做題時,唔好著緊,關鍵系能唔能走進具體嘅試題情境中去,按照讀題審題、形成思路、規劃答題、反思檢查這四個步驟按部就班嘅去對待每一道試題了。
如果能夠按照這四個步驟去對待每一道題目,咁你嘅心態也就很快平靜了,思路慢慢打開,心情也就舒暢多咗,也唔曉患得患失了。

8、時間分配唔好“頭重腳輕”

有些同學喺前便嘅選擇題上花費了太多時間,導致留給後便大題嘅時間唔足,匆忙中完成答卷。
因此考試時間要合理分配,唔好“頭重腳輕”或“頭輕腳重”。題目爭取一遍做對,唔好寄很大希望于檢查,因爲時間唔曉很充裕。面對零舍難嘅題,要勇于放棄。

9、望住面善嘅題更要覺意

遇到熟題或系似曾相識嘅題目,我哋以實行要好聲,更要認真審題,睇睇系唔系真個系原來嘅熟題,要克服定勢、防止粗心。
熟題當作生題做,生題按程序做,繃緊這根弦,就可避免低級錯誤嘅出現。
其實,大考時遇到熟題嘅情況並唔多見,因爲期末考系好緊要階段性檢測考試。
所以考試時絕唔能被似曾相識嘅題目所迷惑,還應分按照審題、抓題幹嘅關鍵詞、睇清要求、揾准解題依據、設計書寫嘅布局咁樣嘅程序去完成,做完後仲要反複檢查複睇。

10、唔求每題都做,但求做一題對一題

考場上做題唔好糾結,實行記住最核心嘅目標“盡大曬努力發揮自己,爭取最高嘅成績”。
俗話說嘅好,“唔怕大題唔得分,就怕題題都失分”,我哋兩睇把所有嘅試題都做完,只要能夠把我哋做嘅全做對就可以得到高分,質量比數量更重要,千祈唔好白做了些無用功從而導致浪費了精力,冇得到分數,白費力氣。這系考試一大忌。

11、薄弱環節放收屘

我哋唔理幹乜嘢,都唔好先做我哋最唔擅長嘅工作,因爲唔慣熟嘅工作消耗嘅精力大、耗費嘅而時間長,還冇咁易做對,嗰樣會影響我哋嘅做題情緒,從而導致後便嘅容易題目冇信心去做。
所以我哋要先做簡單嘅試題,耗時少,准確率高,做完後心情也高興,越做越有信心,能夠系自己喺心情高興嘅時候發揮出自己應有嘅水平。畢竟考試系一種心情啊!

12、打草稿也排序

唔理乜事幹,我哋都有個順序,做題也系如此,我哋喺有順序嘅同時仲要規範。
只有咁樣我哋考慮問題嘅思路才唔曉亂,才對問題有一個很醒定嘅識得,剪唔斷,理還亂。
我哋只有規範地把我哋嘅思路表達出嚟,才能夠得到好嘅結果,所以,唔理系打草稿仲系喺試卷上答題,都要規範認真,使之成爲一種習慣。
打草稿也要有順序要規範認真一些,咁樣喺檢查嘅時候就會省很多嘅精力與時間,也好易啫檢查出自己嘅錯誤,至好系逆向檢查法,咁樣發現問題嘅機會更大。

13、弱項考題唔放棄

如果弱項考題如一開始做唔出,可喺題前做下記號,檢查時再思考,唔到收屘交卷唔好放棄。
喺其他題目都做完嘅情況下,你嘅心情很輕松,冇咗正話開始嘅肉緊感,思維也比較開闊了,所謂嘅難題嘅解題思路可能一下子就豁然開朗了。所以唔好輕易說放棄,笑到收屘,笑得最甜。

14、查時別輕易改答案

考試唔單止系知識嘅考驗,仲系對心理和體力嘅檢驗。
喺剛開始考試嘅時候,我哋嘅精力很充沛,頭腦很醒定,問題嘅分析和反應也較快、准確度也高。
而到題目都做完了回來檢查嘅時候,由于體力已耗大半,腦子有點累了,呢陣時做題嘅效率和准確度急劇下降。
所以呢陣時檢查出嘅錯誤冇絕對嘅把炮,輕易別改,否則就要後悔嘅。
提醒考生,實行要相信自己嘅第一感覺,冇絕對把炮唔好改答案,其實做對概率差唔多。

15、要讓自己睡好覺

休息好系人精力充沛嘅保障,呢度也建議大家唔好過態喺意考試嘅重要性,盡力而爲就好,唔好覺得壓力山大恐嚇自己,影響休息。
放開自己沙膽嘅睡覺,乜嘢也別想,唔就系考試咩?就系瞓唔著,也要躺喺床上閉目養神,也系很好嘅休息。

16、做題先易後難系真理

做試卷先易後難系考場真理。唔理哪一門,遇到唔識做嘅題,跳過去,回頭再想,要做到真正唔影響考試時嘅情緒,盡量集中精力想眼前嘅題。
我哋實行要調節好自己嘅考試情緒,讓自己時刻處于亢奮狀態,咁樣就會發揮出自己嘅高水平來。

17、答題唔好老睇表

有效地控制好時間,這系考試必須嘅。但唔好周時睇表,嗰樣會給自己心理上一個負擔,造成肉緊著緊。
一場考試至多睇兩次表,一系做完選擇題睇下時間,合理分配一下第二卷嘅答題順序與思路;二系喺接近考試結束仲有15分鍾嘅時間裏,以便做出試題嘅取舍與檢查安排。咁樣你就能夠很好嘅發揮出自己嘅正常水平來。

18、少覺意監考老師

監考老師系爲我哋服務嘅,維持秩序嘅,而唔系與我哋過唔去嘅,轉移一下自己嘅心理視線系直頭能夠辦到嘅。

19、考前有提醒,考中有谂住

考試前嘅收屘幾天,可以把知識點梳理成“思維導圖”。
整理過程中理清自己嘅思路,檢查知識體系嘅漏洞,有助于學生快速地喺考試中形成思路。
考試前三天,可以針對薄弱嘅科目做一套模擬題,感受一下做套卷嘅氛圍、流程,修正自己做套卷嘅策略,弄清楚整場考試嘅時間安排及自己遇到各種情況時要做出嘅合理反應,做到心裏有數。

20、識得放棄

有些題實情揾唔倒思路,該放棄就放棄,唔好貪心,覺得分數太高唔舍得放,讓難題把你釘到了鐵板上無法離開,咁樣只能浪阻事和精力,收屘總空空如也。
學會放棄也系一種醒神,此題嘅放棄系爲了其他題目嘅收獲,所以放棄也系一種得食。咁樣嘅例子舉唔勝舉。畢竟,退一步海闊天空。

21、睇淡分數,關注知識

考試嘅目嘅系檢測知識嘅掌握程度。當成績已經公布,沮喪和狂喜並唔能會帶來任何嘅好處,反而會打散我哋嘅注意力,影響下一階段嘅學習。所以我哋主要要關注嘅唔系分數,而系分數之下嘅題目,題目之中嘅知識點。

22、整理錯題

多去總結錯誤嘅原因,總結正確嘅方法,相同嘅問題會喺唔同嘅考試中一錯再錯,成績終將難以提高,所以說考試後整理嘅錯題至系這場考試真正帶俾我哋嘅東西。
希望各位小夥伴可以重視起每一次嘅考試,初中三年讓自己唔好留下太多遺憾,入油!需要請私人補習請聯係小編

留言

這個網誌中的熱門文章

seo公司-網站推廣和搜索引擎關鍵詞排名的比重關系

牙齒沒了咀嚼無味 種植牙讓您重享美食

初一升初二,成績大退步的根源,再不知道就晚了(初一必看)